اخبارداخلی

اعزام ۱۳۰۰ گلستانی به عمره مفرده از چهاردهم دی ماه

آوای سنت : مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: ۱۳۰۰ زائر گلستانی امسال به عمره مفرده اعزام می‌شوند و قرار است نخستین گروه از زائران گلستانی حج عمره، پنجشنبه چهاردهم دی اعزام می‌شوند.

، سیدعلی میرقاسم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اعزام حجاج اظهار داشت: زمان ثبت‌نام مقدماتی در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ را از روز جمعه، ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می شود و نخستین گروه از زائران گلستانی حج عمره، پنجشنبه ۱۴ دی اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: ۱۳۰۰ زائر گلستانی امسال به عمره مفرده اعزام می‌شوند و قرار است نخستین گروه از زائران گلستانی حج عمره، پنجشنبه چهاردهم دی اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان تصریح کرد: ۱۰ کاروان با ظرفیت ۱۳۰۰ زائر به استان گلستان تخصیص داده شده که از این تعداد ۶ کاروان اهل سنت و ۴ کاروان شیعه است.

وی با اشاره به اینکه نخستین پرواز زائران گلستانی، پنجشنبه ۱۴ دی انجام می‌شود افزود:مبداء حرکت زائران گلستانی از فرودگاه ساری و فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به مقصد جده است.

مدیر حج و زیارت استان گلستان تصریح کرد: زائران ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

میرقاسم‌پور تاکید کرد: پیش ثبت‌نام الکترونیکی حج تمتع ۱۴۰۳ نیز از جمعه ۱۵ دی در سامانه reserve.haj.ir آغاز خواهد شد و متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید ۱۴۰ میلیون تومان (با احتساب مبلغ قبض ثبت‌نام اولیه و سود متعلق به آن) و از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن