اخبارداخلی

انتخاب اصلح در انتخابات مهمترین نیاز امروز کشور است

آوای سنت : امام جمعه مسجد بهاران سنندج گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مهمترین نیاز امروز کشور است.

ماموستا سید احسن حسینی با تاکید برحضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضمن افزایش قدرت کشور توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی تصریح کرد: اینکه مردم ما در تعیین سرنوشت خود مشارکت دارند نشان از عمق بصیرت و زمان شناسی آنان است.

امام جمعه مسجد بهاران سنندج به مشارکت بالای مردم کردستان در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز گفت: مردم ما در طول عمر با برکت انقلاب ثابت کرده‌اند که در عرصه‌های مهم و حساس همواره حضور پررنگ و تاثیرگذاری دارند.

ماموستا حسینی اذعان کرد: دشمنان تمام توان خود را برای کمررنگ کردن حضور مردم ایران در عرصه انتخابات بکار گرفته و در این راه دست به هر نوع توطئه و سمپاشی فکری می‌کنند اما دشمنان باید بدانند که به امید خود ملت ایران با خلق حماسه دیگر در خردادماه امسال آنها را ناامید خواهند کرد.

امام جمعه مسجد بهاران سنندج افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب آگاهانه بزرگترین نیاز امروز جامعه ما برای برون رفت از برخی مشکلات است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را وظیفه شرعی دانست و گفت: این انتظار را داریم که کاندیداها با رعایت اصول اخلاق و دادن وعده‌های قابل عمل زمینه مشارکت هرچه بیشتر مردم را در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز فراهم سازند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن