اخبارداخلی

انتشار اثر قرآنی ترنم نور

آوای سنت: اثر قرآنی ترنم نور شامل تلاوت کل قرآن کریم به تفکیک ۱۱۴ سوره، با صدای خالد محمدی، قاری کورد و اوراماناتی تهیه و آماده‌ی توزیع گردید.

مدیر تولید این اثر در طی این گفتگو گفت: اثر قرآنی «ترنّم نور» به مناسبت میلاد رسول‌ الله (صلّی الله علیه و سلّم) و با مجوز مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده‌ی نشر شده است.

متین لطفی افزود: تولید این محصول با صرف بیش از ۱۵۰ ساعت زمان در استودیو همراه بوده که پیش از انتشار، طی دو مرحله، مورد بازبینی قرار گرفته است.

لطفی با بیان اینکه این اثر جنبه‌ی آموزش حرفه‌ای نداشته و بیشتر جهت استفاده هنگام استماع و نیز مرور و ختم قرآن کریم پیشنهاد می‌گردد، اظهار کرد: «ترنّم نور»، شامل تلاوت کل قرآن کریم با نوای دلنواز «قاری خالد محمدی» می‌باشد که به تفکیک ۱۱۴ سوره تهیه و تدوین گردیده است.

وی با اشاره به اینکه سفارش این محصول به صورت «تک‌نسخه» و «چندنسخه» امکان‌پذیر است، تصریح کرد: د‌ل‌سپُردگان قرآن کریم و علاقه‌مندان به تهیه‌ی این اثر قرآنی می‌توانند از طریق وبسایت اختصاصی «ترنم نور» به نشانی http://www.taranome-nour.ir سفارش خود را ثبت، و آن را از طریق پست، جلوی درب منزل دریافت نمایند.

«قاری خالد محمدی» متولد سال ۱۳۶۴ در شهر روانسر از توابع استان کرمانشاه می‌باشد. وی تحصیلات خود را در مقطع متوسطه در کشور امارات متحده‌ی عربی سپری کرده و کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به ترتیب در کشورهای کویت و لبنان اخذ نمود.

پس از اتمام تحصیلات، فعالیت‌های فرهنگی‌ خود را با مشارکت ‌در کنفرانس‌ها و همایش‌های ملّی و بین‌المللی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ به ایران بازگشت و از آن هنگام تاکنون، به فعالیت‌های خدماتی و حمایتی در حوزه‌های خیریه‌ای و فرهنگی مشغول می‌باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن