اخبارداخلی

انتقاد از سکوت حکام مسلمان در برابر بی حرمتی به قرآن

امام جمعه خاش: غیرت اسلامی باید به خروش آید

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت خاش اهانت به ساحت پیامبر اسلام در یک نشریه فرانسوی را محکوم کرده و خواستار برخورد با عاملان این اقدام شد.

به گزارش آوای سنت مولوی محمد علی شهنوازی در گفتگو با خبرنگار ما، اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را به شدت محکوم و از امتناع مقامات این کشور و سکوت جوامع جهانی و اسلامی در این موضوع سخیف و شنیع ابراز تاسف کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و کلام الله مجید اخیرا در کشورهای اروپایی و غربی مورد توجه دشمنان امت اسلام قرار گرفته و متاسفانه هتاکان آزادانه به عمل های زشت و غیر انسانی و غیر اخلاقی خود ادامه می دهند، اظهار داشت: پیامبر اسلام و قرآن کریم از مقدسات مسلمانان به شمار می روند و در نزد جهانیان دارای عزت و اعتبار بوده و جایگاه شان بلند و با ارزش می باشد،بنابراین شکستن حدود و خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با خدای متعال و امت اسلام است.

مولوی شهنوازی ادامه داد:مسلمانان در سراسر دنیا باید به پا خیزند و علاوه بر محکوم کردن عمل زشت و شنیع هتاکان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس رسول رحمت و مهربانی و قرآن کریم، کتاب انسان ساز و قانون جامع زندگی بشری از سوی دشمنان قسم خورده اسلام، باید غیورمردانه به صحنه بیایند و با این سفاکان و جنایتکاران مقابله کنند.

این عالم اهل سنت بیان نمود: کشورهای اسلامی و سران خیانتکار و سرسپرده آمریکایی و اسرائیلی درمنطقه خاورمیانه و از جمله حکام اماراتی باید شرمگین باشند و به جای دوستی با دشمنان یهودی بایستی به فکر مقابله با هتاکان برآیند.

مولوی شهنوازی با یادآوری این مطلب که امت اسلام باید به خروش آمده و قدرتمندانه از حریم اسلام و مقدسات شان دفاع کنند یادآور شد: مسلمانان نباید اجازه دهند، دشمنان صهیونیستی بیش از این به حریم آنها تجاوز کنند، بنابراین عمل زشت و شنیع کفار و صهیونیست ها از نگاه اسلامی، شرعی و اخلاقی و انسانی به شدت محکوم بوده و بایستی با اهانت کنندگان برخورد شود.

اگر اقدام عاجلی برای دستگیری و مجازات اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اسلام و کتاب الله صورت نگیرد، غیرت مسلمانان به جوش می آید.

امام جمعه خاش تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی باید وحدت و همبستگی و اتحاد یکپارچه در امت اسلامی تقویت شود و سران کشورهای اسلامی بایستی با قدرت از حریم اسلام دفاع و اجازه ندهند که دشمنان خدا و رسول به مقدسات مسلمانان اهانت کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن