اخبارخارجی

انتقاد هنرمند کمدین مسلمان هندی نسبت به فشارها از سوی افراط گراهای هندو

آوای سنت : هنرمند کمدین هندی به نام منور فاروقی پس از لغو دوازده برنامه خود در رشته توییت هایی اعلام کرد که نفرت پیروز شد و هنر شکست خورد و افزود که با این وضع دیگر نمی تواند کارهای هنری خویش را استمرار بخشد و بایستی با استند آپ کمدی خود خداحافظی کند.

به نقل از «مرکز فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ،به دنبال فشار گروههای افراط گرا هندو و تهدیداتی از سوی آنها هنرمند کمدین هندی به نام منور فاروقی پس از لغو دوازده برنامه خود در رشته توییت هایی اعلام کرد که نفرت پیروز شد و هنر شکست خورد و افزود که با این وضع دیگر نمی تواند کارهای هنری خویش را استمرار بخشد و بایستی با استند آپ کمدی خود خداحافظی کند.

آقای فاروقی اوایل سال جاری پس از اینکه گروههای هندوتوا برنامه او را مختل کردند و همکارش را در شهر “ایندور” مورد آزار و اذیت قرار دادند . وی نیز یک ماه در زندان حبس بود سپس در توییتی نوشت به دلیل یک شوخی من یک ماه در زندان بودم و این نشان دهنده اوج بی عدالتی نسبت به هنرمندان می باشد.

آقای شِشی تارور نماینده حزب کنگره ملی در مجلس اقدام تندرو ها را تاسف بار خواند و اعلام نمود محدود کردن آزادی بیان به شکل های مختلف انجام می گیرد، اما تهدید یک کمدین بسیار تاسف بار و شرم آور می باشد.
برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن