اخبارخارجی

انصراف ورزشکار کویتی از مسابقه با حریفان اسرائیلی

آوای سنت : یک بازیکن کویتی برای رویارو نشدن با حریف اسرائیلی از مسابقات قهرمانی در امارات کناره گیری کرد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،روز یکشنبه یک بازیکن کویتی برای جلوگیری از رویارویی با بازیکن اسرائیلی از شرکت در مسابقات ورزش های آبی در مسابقات قهرمانی بین المللی ابوظبی انصراف داد.

عبدالرزاق البغلی در کلیپی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، انصراف خود از مسابقات را به دلیل مواجه نشدن مستقیم با بازیکنی از رژیم صهیونیستی تایید کرد. وی افزود: ما کویتی ها همیشه  با آرمانهای  فلسطین همراه هستیم.

طارق الشایع، عضو کمیته عالی هماهنگی مبارزه با صهیونیسم و ​​عادی سازی کویت گفت: عقب نشینی البغلی اقدامی است که با حروف طلا در تاریخ ثبت شده است.

الشعایع در بیانیه ای توضیح داد: پیامی که هر بازیکن کویتی در همه عرصه ها دارد این است که فلسطین، همیشه باقی خواهد ماند و اشغال شما پایان خواهد یافت و قدس برای همیشه پایتخت فلسطین است و چیزی به نام اسرائیل وجود خارجی ندارد.

الشایع افزود: اخراج رژیم صهیونیستی با انزوای این رژیم در سطح بین المللی آغاز می شود،کاری که بازیکنان کویت چه در بازی های تیمی و چه در بازی های انفرادی انجام می دهند.

پیش از کناره گیری البغلی از مسابقه با رقیب اسرائیلی، محمد العوضی تنیسور کویتی در ژانویه گذشته از مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بین المللی حرفه ای زیر ۱۴ سال که در امارات برگزار شد، کناره گیری کرد و مهندس جنان الشهاب مخترع کویتی نیز از حضور در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی (که رژیم صهیونیستی هم در آن حاضر شده بود)انصراف داد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن