اخبارخارجی

بازداشت یک فعال زن مسلمان و اخراج آن از هواپیمای آمریکایی

آوای سنت : بنیانگذار وب سایت « دختر مسلمان» به دلیل مسلمان بودن از هواپیمای خطوط هوایی آمریکا در ایالت نیوجرسی بیرون کشیده شد و به مدت ۴ ساعت بازداشت شد.

به گزارش آوای سنت  به نقل از الجزیره، مسئولان خطوط هوایی آمریکا در ایالت نیوجرسی «امانی الخطاطبه» بنیانگذار وب سایت « دختر مسلمان» را از هواپیمای خطوط هوایی این ایالت بیرون انداختند و بازداشت کردند. این مسئله خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخته است.

امانی، نامزد پیشین کنگره در صفحه توئیتر خود نوشت: وی را از هواپیما اخراج کردند و به مدت ۴ ساعت بازداشت شده است. زیرا یکی از مسافران درجه اول حضور وی را در این هواپیما نپذیرفته است.

امانی درباره این تجربه که آن را «جنون آمیز ترین» توصیف کرده است، گفت: “یک مرد سفید پوست پشت سر من ایستاده بود و اصرار داشت من از صف عبور کرده ام، زیرا من کفش هایم را درآوردم تا جلوی دستگاه مراقبت تفتیش شوم.”

وی افزود: از مرد سفید پوست خواستم تا مثل بقیه صبر کند، بنابراین درباره چگونگی تفتیتش و بازرسی مسافران درجه اول و سایر مسافران سخن گفت. سپس این مرد وسایلش را جلوی وسایل من قرار دارد و به سرعت از دستگاه بازرسی عبور کرد، بدون اینکه نیروهای امنیتی دخالت کنند.

امانی از اعضای اداره امنیت حمل و نقل به دلیل رفتارشان انتقاد کرد.

وی یک فیلم ویدیویی را از مدیر این خطوط هوایی که تلاش داشت وی را از هواپیما پایین بکشد، منتشر و اعلام کرد:”او بالا آمد و به من خبر داد که از این هواپیما پیاده شوم، زیرا یک مسافر وجود دارد که با من احساس راحتی نمی کند.”

پایان پیام/

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن