اخبارداخلی

بانوی اهل سنت: ایجاد استودیو مجازی “لحظه های وصال” ابتکار بی نظیری می باشد

معاونت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان : ایجاد استودیو مجازی "لحظه های وصال" ابتکار بی نظیری می باشد که در ایام ماه مبارک رمضان توسط دفتر نمایندگی ولی فیه در امور اهل سنت شمال کشور اجرا شده است.

آوای سنت : آناهیتا مهشیدی ، بانوی اهل سنت ، ضمن تشکر و قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و همکاران گفت: ایجاد استودیو مجازی “لحظه های وصال” ابتکار بی نظیری می باشد که در ایام ماه مبارک رمضان توسط دفتر نمایندگی ولی فیه در امور اهل سنت شمال کشور اجرا شده است.

آناهیتا مهشیدی تصریح کرد: بسیار خوشحال و خرسندم که از نخبگان، فرهیختگان، روحانیون و قاریان ممتاز در تهیه و ضبط این فیلم ها استفاده شده است.

معاونت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان اظهار نمود: در این ایام و با توجه به شرایط سختی که به خاطر شیوع بیماری کرونا در جامعه و منطقه ایجاد شده است وجود همچنین برنامه ای لازم و ضروری بود و از همه هم استانی ها و مردم عزیزمان که دسترسی به فضای مجازی دارند خواهشمندم که با مشارکت در این استودیو مجازی و بازنشر این فیلم ها با ارائه نقطه نظرات به پربار تر و بهتر شدن این برنامه در گام های بعدی مشارکت داشته باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن