اخبارخارجی

بهت و حیرت نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از عملیات قدس

آوای سنت : عملیات شهادت طلبانه امروز در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی های مسجدالاقصی به شدت مقامات و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی را در بهت فرو برده است.

رای الیوم در مطلبی با اشاره به عملیات شهادت طلبانه صبح امروز در بخش قدیمی قدس و در نزدیکی یکی از ورودی های مسجدالاقصی آورده است: صبح امروز یکشنبه برابر با ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ همانند دیگر روزها برای صهیونیستها نبود بلکه روزی خاص بود.

این رسانه می نویسد: حادثه این روز در حافظه صهیونیستها باقی خواهد ماند زیرا همه قواعد امنیتی و اطلاعاتی اعمال شده از سوی اشغالگران را برهم زد. به عبارت دیگر همه تدابیر امنیتی و کنترل شدید علیه فلسطینی ها در شهر قدس اشغالی را بی اثر کرد.

رای الیوم آورده است: در این روز چه گذشت؟ تصاویر و فایل های ویدئویی و فریاد و هلع و فرار و صدای تیراندازی و عملیات قهرمانانه مسلحانه ای که یک فلسطینی در نزدیکی یکی از دربهای مسجدالاقصی انجام داد و به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر انجامید، به شدت رژیم صهیونیستی و دستگاههای امنیتی آنرا در بهت فرود برد. آنها از خود پرسیدند که چه شد و چگونه این حادثه رقم خورد؟

این رسانه در ادامه نوشت: شهر قدس و حومه آن طی ماههای گذشته شاهد اقدامات مقاومتی با شیوه های مختلف بوده است که بارزترین آن حمله با سلاح سرد و زیر گرفتن با خودرو بود اما اقدامات مسلحانه در کار نبود. این تحول جدیدی است که خاطرات سالهای طولانی را به یاد ما می آورد و قواعد بازی امنیتی اسرائیلی به شکل کامل در داخل اراضی اشغالی تغییر داده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن