اخبارداخلی

بیانیه علمای اهل سنت خراسان شمالی درباره روز قدس

آوای سنت : علمای اهل تسنن خراسان شمالی، خواستار حضورحداکثری امت های اسلامی در روز جهانی قدس شدند

جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزودند: از همه امت های اسلامی به ویژه مردم انقلابی و سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت می‌نماییم برای اعلام همبستگی با مظلومان فلسطینی و دفاع از قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی داشته باشند.

در ادامه بیانیه مزبور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اعلام روز جهانی قدس در مرداد سال ۱۳۵۸ توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با هدف یادآوری ظلم و ستم علیه مردم در محاصره و آواره فلسطین و طنین صدای آن‌ها در جهان برای رهایی از بیش از ۷۰ سال ظلم و تجاوز و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی انجام شده است. امام خمینی (ره) با اعلام این روز به عنوان روز جهانی قدس آرزوی صهیونیست و حامیان آن برای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات را تبدیل به یاس و نا امیدی کرد.

امروز نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی منزوی شده و دیگر حتی استکبارجهانی هم حاضر نیست همانند گذشته از آنها حمایت کند و ما از طریق رسانه ها شاهد هستیم که و خشم و اعتراضات گسترده مردمی این رژیم جهت فروپاشی از داخل در بین آنها روز به روز در حال افزایش است.

حمله به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران در ماه مبارک رمضان؛عجز و ناتوانی این رژیم جعلی را در بین عظمت مسلمین و به وِیژه فلسطینیان نشان می دهد که در این برهه از زمان باید سران کشورهای اسلامی بیش از پیش ید واحده داشته و از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

در پایان بیانیه مذکور تصریح شده است: علما و اندیشمندان اهل سنت خراسان شمالی ضمن پایبندی به آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محکومیت جنایات اشغالگران و نیز حملات اخیر رژیم جعلی اسرائیل به نمازگزاران در مسجدالاقصی، از همه امت های اسلامی به ویژه مردم انقلابی و سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی دعوت می‌نماید برای اعلام همبستگی با مظلومان فلسطینی و دفاع از قدس شریف در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حماسی داشته باشند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن