اخبارداخلی

بیش از ۳۵۰ سبدغذایی و بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان توزیع شد

آوای سنت : مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع بیش از ۳۵۰ بسته غذایی و معیشتی به همت خیرین داوطلب و مشارکت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال در استان توزیع خبر داد.

سید محمدمهدی سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر علاوه بر فعالیت های امدادی بسیاری از رسالت های مردمی و جهادی را بر عهده دارد، افزود: ما هیچ گاه خودمان را از بدنه مردم جدا ندانسته‌ایم زیرا خودمان از بدنه مردم و یک نهاد مردمی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به معیشت نیازمندان و تلاش در رفع بخشی از آن یکی از دغدغه های مهم جمعیت هلال احمر است، خاطرنشان کرد: این اقدامات بارها در طول سال بویژه در ایام خاص با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ارزش این بسته ها را بیش از ۱۰ میلیار ریال عنوان کرد.

وی افزود: همچنین ۳۸۵ بیمار در این مدت از خدمات ویزیت و داروی رایگان به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیون ریال بهره مند شدند.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، احترام به انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنان است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای بیش از ۹۰ سال در خدمت رسانی به مردم ایران و جهان، از بدو تاسیس تا کنون در مسیر اهداف انسان دوستانه و اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت کرده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن