اخبارداخلی
موضوعات داغ

تداوم ممنوعیت نمازهای جمعه و جماعات در سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و امنیتی استان:شیوع کرونا در استان نگران کننده است

آوای سنت : معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علما و روحانیون شیعه و اهل سنت از اقامه نماز جماعت در مساجد به دلیل قرار گرفتن در پیک بیماری کرونا خودداری کنند.

علی زینی وند  با بیان این مطلب گفت: هیچ گونه تصمیمی در برداشتن محدودیت ها در برگزاری تجمعات مذهبی به مانند نماز جماعت و جمعه گرفته نشده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در اوج بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان قرار داریم، ادامه داد: اقامه نماز جماعت در مساجد شیعه و سنی به صلاح نیست، علما و روحانیون شیعه و سنی از برپایی نماز جماعت در مساجد جداً خودداری کنند.
زینی وند خاطرنشان کرد: پس از اینکه به برخی از مشاغل کم خطر با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت داده شد، مردم بازگشت این فعالیت های محدود را به حساب عادی شدن شرایط بیماری کرونا گذاشتند و فاصله گذاری هوشمند را رعایت نمی کنند و از این موضوع مسئولان بهداشت و درمان گله مند هستند.
وی افزود: اگر بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار گیرد ناچار هستیم که به ستاد ملی مبارزه با کرونا گزارش دهیم تا همه محدودیت ها برگردد.

آوای سنت: درروزهای اخیر غالب محدودیت های اعمال شده برای فعالیت های اقتصادی و اجتماعی برداشته شده است.اما در زمینه رفع محدودیت ها بر مساجد هنوز هم در بر همان پاشته قبلی می چرخد.شاید تصور مسئولان این باشد که کرونا فقط در نمازهای جماعت و مساجد منتقل می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن