اخبارخارجی

تلاش یک آمریکایی برای مبارزه با مصرف گرایی

آوای سنت : یک آمریکایی با حمل زباله های خود، در خیابانها پرسه می زند تا با مصرف بی رویه مبارزه کند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،راب گرینفیلد در حالی که حدود سی کیلوگرم از زباله را بر دوش خود حمل می کند در خیابان‌های منطقه لوکس بورلی هیلز آمریکا پرسه می‌زندتا با این اقدام خود به دیگران آموزش دهد .

این فعال محیط زیست به خبرگزاری فرانسه گفت: بیشتر ما فکر می کنیم که زباله ها را باید دور از دید و ذهن نگه داشت.به همین سبب آن را به سطل زباله می اندازیم و دیگر به آن فکر نمی کنیم،من می‌خواستم راهی بصری پیدا کنم تا به مردم کمک کنم بفهمند انباشت زباله‌های ما چنین صحنه ای را به وجود می آورد.

به عنوان بخشی از چالش خود، او تصمیم می‌گیرد تمام زباله‌هایی را که در طول یک ماه تولید کرده است بپوشد و به خیابان‌های لس‌آنجلس ببرد تا آگاهی مردمی را که با او ملاقات می‌کنند، افزایش دهد.

گرین‌فیلد ۲۸ کیلوگرم زباله بسته‌بندی شده را در جیب‌های بزرگی که به اندام‌ها، شکم و پشت خود به وجود آورده بودحمل می کرد،سطل زباله چنان پاهایش را پر کرده بود که به نظر می رسید مانند یک ربات راه می رود.

این فعال محیط زیست خاطرنشان کرد: به طور متوسط ​​هر فرد روزانه بیش از دو کیلوگرم زباله تولید می کند،وقتی مصرف زیاد را دیدم به خودم گفتم که میزان زباله ای که تولید می کنیم دیوانه کننده است.

گرینفیلد با لبخند یکنواخت و همیشگی خود به راحتی توجه رهگذران را به خود جلب می کند و ارزش هایی را که می خواهد ترویج کند به آنها منتقل می کند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن