اخبارخارجی

تمجید کاربران از حجاب و قرآن‌خوانی بلاگر آلمانی

آوای سنت : ظهور با حجاب یک بلاگر مشهور آلمانی و قرآن خواندن‌های وی با تمجید گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده که به وی پیشنهاد کمک برای مسلمان شدن داده‌اند.

به نقل از المصری الیوم، ارلز، وبلاگ‌نویس آلمانی که از طریق حساب‌های خود در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه در تیک تاک و یوتیوب، خاطرات خود را با خانواده و فرزندانش و موقعیت‌هایی که بین آنها رخ می‌داد به اشتراک گذاشته و شهرت زیادی پیدا کرده حالا دنبال‌کننده‌های خود را با پوشیدن حجاب و علاقه خود به دین اسلام غافلگیر کرده است.

ارلز در ابتدا از طریق حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی تنها به انتشار خاطرات روزانه‌اش علاقه داشت و در آن زمان چندان مورد توجه دنبال‌کنندگان قرار نگرفت تا اینکه بعداً با یک کلیپ ویدئویی از داخل ماشینش که در آن آیه الکرسی از سوره بقره را قرائت می‌کند، دنبال کننده‌های خود را غافلگیر کرد.

پس از اینکه کلیپ مذکور بیش از یک میلیون و نیم بازدید و صدها کامنت به همراه داشت، بلاگر آلمانی در حالی که حجاب داشت، کلیپی منتشر کرد و از حمایت مخاطبانش پس از قرائت آیه الکرسی تشکر کرد. او در پایان صحبت‌هایش می‌گوید که به زبان عربی و قرآن به درستی حرف نمی‌زند و اینکه شخص او شاید یک بانوی کامل نباشد، اما اسلام دین کاملی است.

پس از انتشار این ویدئو، ارلز کامنت‌های بسیاری را دریافت کرد که به او تبریک گفته یا به او برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره اسلام و گرایش به اسلام پیشنهاد حمایت کرده بودند. او اکنون بیش از ۳۴۳ هزار فالوور دارد به دنبال آن این بلاگر به‌تازگی با حجاب کامل ظاهر شده بدون اینکه تاری از موهایش از روسری بیرون باشد.

ارلزدر ویدئوی جدیدی که از خود منتشر کرده صحبت‌هایش را با «سلام علیکم» آغاز می‌کند و طرفداران خود را با واکنش مادرش نسبت به حجاب به اشتراک گذاشته است. او مادرش را مهم‌ترین فرد در زندگی خود توصیف می‌کند و مادرش هم شگفتی خود را از پوشش جدید دخترش نشان می‌دهد و می‌گوید: بسیار زیباست.

تازه‌ترین کلیپ ویدئویی منتشر شده توسط این زن آلمانی که وی را در حال قرائت سوره فاتحه نشان می‌دهد، با استقبال گسترده دنبال‌کنندگان او و بخصوص عرب‌ها همراه بود؛ به نحوی که بسیاری از کاربران از کشورهای عربی از قرآن تلاوت کردن وی و حجاب او ابراز خوشحالی کردند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن