اخبارخارجی

تولید داکیودراما در مورد پیامبر (ص) توسط مسلمانان در کانادا

آوای سنت : به نقل از « thespec»، همیلتونی ها  به ویژه جوانان مسلمان همیلتون  در تولید و پخش  داکیودراما در مورد پیامبر اکرم (ص) نقش مهمی ایفا کرده اند.

این داکیودراما تلاش می کند داستان واقعی حضرت محمد (ص) را بیان کند به شیوه ای که از مسلمانان در همه جای دنیا می خواهد به ریشه های اسلام در عشق ، تحمل و فهم رجوع کنند.

فیلم ساخته شده در کانادا به نام «محمد: داستان حیرت انگیز پیامبر» روز ۳۰ ژانویه (شنبه ۱۱بهمن) در دسترس افراد در سراسر جهان قرار گرفت.

«احمد شیخ» از اعضای این گروه در این باره گفت: «محمد:داستان حیرت انگیز پیامبر» در سالن «تامسون روی» تورنتو در سال ۲۰۱۲ به نمایش در آمد اما کارهایی روی آن انجام شد و حالا آماده اکران جهانی است.

وی افزود: هدف ما از ساخت این فیلم نشان دادن اسلام واقعی است که در آن شکیبایی وجود دارد و هیچ آسیبی به دیگران نمی رساند.

شیخ همچنین گفت: او می گوید ، همیلتونی ها در ایجاد طراحی گرافیکی برای فیلم و همچنین تحقیق ، نویسندگی و موارد دیگر نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

این داکیودراما یک پروژه چندرسانه ای است که شامل سخنرانی ها و همچنین نمایش های دراماتیک و تصاویر بایگانی است.

اخیرا تیمی متشکل از ۵۰ نفر از جوانان مسلمان همیلتون  از انجمن جوانان مسلمان احمدیه به طور جدی انرژی خود را برای تولید و پخش خبر انتشار این فیلم از طریق ابزارها و رسانه های مختلف صرف کردند.

در این گزارش آمده است که افراد علاقه مند برای اطلاعات بیشتر و دستورالعمل های مربوط به نحوه مشاهده این داکیودراما به theprophet.ca مراجعه کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن