اخبارداخلی

جلال محمود زاده به ریاست فراکسیون اهل سنت مجلس انتخاب شد

در جلسه اعضای فراکسیون اهل سنت 14 نماینده حضور داشتند

آوای سنت : جلال محمودزاده” نماینده مردم مهاباد با اتفاق آرا به عنوان رییس فراکسیون اهل سنت یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نشست فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی روز گذشته به منظور تعیین اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون تشکیل شد.
کمال حسین پور اضافه کرد: در این نشست که ۱۴ نماینده از استان های مختلف اهل سنت حضور داشتند همه نمایندگان به اتفاق آرا «جلال محمودزاده» نماینده فعلی مردم مهاباد را به عنوان رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم انتخاب کردند.
وی همچنین اظهار داشت: «ملک فاضلی» نماینده مردم سراوان نیز به عنوان نائب رئیس، «شیوا قاسمی پور» نماینده مردم مریوان و سروآباد به عنوان سخنگو و «امانقلیچ شادمهر» نماینده مردم گنبدکاووس به عنوان دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس انتخاب شدند.
جلال محمودزاده اسفند سال گذشته با کسب بیشترین آرای ماخوذه، برای سومین دوره و دومین دوره پیاپی به عنوان منتخب مردم مهاباد رای لازم را برای حضور در مجلس کسب کرد؛ وی در دوره های هشتم و دهم نیز نماینده این شهرستان در مجلس بود.
مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن