اخبارداخلی

جنایات صهیونیست‌ها در سایه سکوت مجامع جهانی

آوای سنت: نماینده جنبش مقاومت حماس، هدف سران رژیم غاصب صهیونیستی را بازسازی یک خیبر جدید در فلسطین اشغالی دانست.

به گزارش آوای سنت، دکتر خالد القدومی، در سخنرانی مسجد جامع مزار شیخ جام با اشاره به رویداهای اخیر غزه که کشتار بیرحمانه بیش از یازده هزار تن از مردم و بیگناه از جمله زنان و کودکان بی دفاع را باعث گردیده است، ضمن اذعان به فلج شدن دستگاه دیپلماسی بین المللی و همراهی کشورهای متحد با اسرائیل جنایتکار در حملات موشکی و توپخانه ای به غزه گفت: بیش از دومیلیارد مسلمان در طول بیش از هفتاد سال نتوانستند اقدام عاجلی برای نجات مسجدالاقصی صورت دهند. حکمرانان و مسئولین جهان اسلام قدمی در جهت ممانعت از این هجم از کشتار برنداشته اند و رژیم صهیونیستی حتی اجازه نمی دهد تا آب آشامیدنی وارد غزه شود!

اخیرا آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت خود را یک یهودی خوانده و در سخانش بر حمایت آمریکا از اسرائیل صحه گذاشت. این صداها را دولتمردان اسلامی می شنوند، اما سکوت اختیار کرده اند.

دکتر قدومی، هدف سران رژیم غاصب صهیونیستی را بازسازی یک خیبر جدید در فلسطین اشغالی دانست و اظهار داشت: تشکیلات این رژیم را عده ای باند مافیایی از میان ساکنان قدیمی اروپا تشکیل می دهند که فلسطین را به زور اسلحه و تفنگ، اشغال کرده اند. این جنایتکاران فاقد هرگونه اندیشه انسانی و سیاسی هستند. آنها بیش از ششصد روستای فلسطینی را از نقشه این سرزمین محو ساختند. در جنگ اخیر بر علیه غزه، کوچه و محلی پیدا نمی شود که اسرائیل آن جا را موشک باران نکرده باشد. عده ای دروغ پرداز که جنایت های شان را به مردم غزه نسبت می دهند و یکی دیگر از اهداف شان در این جنگ، کشتار شمار بیشتری از مردم و خصوصا کودکان می باشد. عمل وقیحی که در گذشته نیز به آن مبادرت می ورزیدند.

نماینده جنبش مقاومت حماس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را چهره ای نه چندان مقبول و موجه در میان شهرک نشین های صهیونیستی توصیف کرد و عنوان نمود: بایدن، رئیس جمهور آمریکا با میلیاردها دلار به این هجم کشتار کمک کرده و خیال می کرد کار غزه و مقاومت فلسطین یکسره طی چند روز تمام خواهد شد، اما آنها باید بدانند که محور مقاومت و گردان های عزالدین قسام از آمادگی کامل برای پیروزی در این جنگ برخوردار هستند.

طوفان الاقصی یک نمونه از قدرت نیروی مقاومت فلسطین را به اثبات رساند که اسرائیل در آن بسیار فراتر از آمارهای اعلام شده، تلفات داده است. همچنین افراد زیادی از دستگاه حاکمه به اسارت جبهه مقاومت در آمده اند. در این جنگ بیش از پانزده میلیارد دلار خسارت از سوی حماس به دولت اشغالگر تحمیل شده است.

دکتر قادومی با یادآوری این مطلب که بینش افکار عمومی در جهان دچار تغییر شده است، افزود: امروز می بینیم که مردم ساکن در آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، بلژیک، کانادا و بعلاوه سایر شهرهای مهم دنیا به خیابان ها سرازیر شده و در حمایت از غزه و بر علیه جنایتکاران اشغالگر شعار سر می زنند. تماشاچیان بازی فوتبال در محکومیت کشتار کودکان، کفن پوشان به ورزشگاه هامی روند. در چنین زمانی، سوال از کشورهای مسلمان این است که آیا آنها آمادگی نجات قدس شریف از دست اشغالگران را دارند؟

سطان صلاح الدین ایوبی برای نجات مسجدالاقصی، شانزده نوبت با کفار وارد جنگ شد. اکنون که جنگ دیگری درگرفته، دول اسلامی باید وارد نبرد مستقیم با این رژیم شوند. اسرائیل بنای تخلیه کامل غزه از ساکنانش را دارد، اما می بینیم که مردم شهر با وجود تخریب کامل خانه های شان در محلات شان مانده و به زندگی در چادر روی آورده اند. آنها با شجاعت در میدان حضور دارند تا از شهر و مهین خود دفاع کنند. دنیا، روز هفتم اکتبر، تحمیل یک شکست سنگین به رژیم غاصب صهیونیستی را هرگز فراموش نخواهد کرد. آمریکا در عراق و افغانستان نتوانست کاری از پیش ببرد و دیدیم که به نتیجه نرسید.. بنابراین با حمایت ملت های مسلمان و انسان های آزاد اندیش در فلسطین نیر کاری از پیش نخواهد برد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن