اخبارداخلی

جوانان کردستانی نیروی محرک توسعه استان باشند

آوای سنت : سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جوانان با توجه به انرژی و پتانسیلی که دارند می توانند محرک توسعه در استان باشند.

 آمنه غلام ویسی  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: جوانان و بانوان دو قشر از جامعه هستند که نقش اساسی در توسعه جامعه دارند و بر همین اساس باید برای این دو قشر برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه جوانان قشر حساس جامعه هستند، افزود: در دوره جوانی افراد سرنوشت زندگی خود را تعیین و برای آینده خود تصمیم گیری می کنند و همین مهم می طلبد برنامه ها و نیازهای این قشر بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

غلام ویسی، با بیان اینکه جوانان نیروی محرک توسعه هستند، گفت: جوانان باتوجه به انرژی و پتانسیلی که دارند می توانند نیروی محرک توسعه در استان باشند.

سرپرست ورزش و جوانان استان کردستان یادآور شد: اوقات فراغات باید برای جوانان طبق استانداردها برنامه ریزی شود چون جوانان همچون آب هستند؛ اگر در مسیر درست قرار بگیرند باعث آبادانی و توسعه می شوند.

مجید آوج معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، نیز در ادامه این جلسه، ضمن تشکر و قدردانی از همراهی فرمانداران استان در راستای برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان استان، گفت: جلسات متعددی با مسئولین و فرمانداران شهاستان ها برگزار شده است و در راستای اوقات فراغات جوانان برنامه ریزی هایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۴ جلسه ستاد ساماندهی برگزار شده است، عنوان کرد: در این جلسه مصوباتی همچون اجرای برنامه های گفت و شنود جوانان، اجرای برنامه های مهارت آموزی در ابعاد فنی _ حرفه ای و مهارت های زندگی، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با تاکید بر تقویت آگاهی های دینی، اطلاع رسانی فعالیت های حوزه اوقاف فراغت در رسانه های استان و برگزاری برنامه اردوهای جهادی و روایت پیشرفت پیشنهاد می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن