اخبارداخلی

حاشیه های اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی تایید شده ریاست جمهوری+تکمیلی

رایزنی های پشت پرده برای افزودن افراد تایید شده

آوای سنت : سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت ۷ نفر از کاندیداها خبر داد.

عباسعلی کدخدایی در این باره اظهار کرد: “فقط ۷ نفر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورا تایید صلاحیت شدند.”

او در پاسخ به سوالی درباره ادعای برخی رسانه‌ها برای رد یا تایید صلاحیت برخی افراد گفت: «از این موضوع اطلاع ندارم. اسامی را باید وزارت کشور اعلام کند.»

پیشتر عباسعلی کدخدایی از ارسال نامه اسامی نامزدهای تائید شده از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور در شب گذشته خبر داده بود.

شب گذشته خبرگزاری فارس لیست هفت نفره ای منتشر کرد و مدعی شد که این افراد برای انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند. براساس لیست فارس ابراهیم رئیسی، سعید جلیلی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی، محسن مهرعلیزاده، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی توانسته اند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند.

این فهرست شب گذشته حاشیه هایی به پا کرد، رد صلاحیت علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری بزرگترین شگفتی لیست شورای نگهبان بود. حتی  برخی از  اصولگرایان هم در شبکه های اجتماعی از این ابراز شگفتی کردند.

برخی از منابع خبری نیز از رایزنی های پشت پرده برای افزودن حداقل یک یا دو نفر به لیست افراد تایید شده خبر دادند.باید منتظر ساعات آینده بود تا ببینیم در این زمینه چه تحولاتی رخ می دهد.

تکمیلی : بر اساس آخرین گزارشهای منتشر شده، وزارت کشور در دقایق گذشته، رسما اسامی هفت نفر فوق را به عنوان گزینه های احراز  صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان اعلام کرد.با این شرایط، بنظر می رسد اسامی فوق اسامی نهایی کاندیداهای تایید شده برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باشد .

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن