اخبارخارجی
موضوعات داغ

حقیقت بارش برف در خانه خدا چیست؟

واکنشهای مجازی به انتشار ویدئوی دروغ بارش برف در مکه

آوای سنت : روز یکشنبه،فعالان شبکه های اجتماعی،کلیپ ها و تصاویری از آنچه به گفته آنها بارش برف در تعدادی از مناطق عربستان سعودی به ویژه در خانه خدا را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش سرویس آوای سنت ،پس از اینکه کاربران زیادی در فضای مجازی این کلیپ را مخابره کردند،امارت مکه مکرمه از طریق حساب کاربری خود در توییتر صحت این ویدئو را تکذیب کرد و در توئیتی نوشت:فیلمی از بارش برف در مسجد الحرام که دست به دست در فضای مجازی می چرخد نادرست است.

کمیسیون مبارزه با شایعات (پایگاه مرتبط با ردیابی و رد شایعات در پادشاهی عربستان سعودی) صحت فیلم ها و تصاویر در حال پخش از بارش برف در این کشور را رد کرد.

این مرجع در صفحه توئیتر خود در مورد این خبر درحال پخش اظهار نظری منتشر کرد و در آن نوشت:ویدئوی در حال پخش با عنوان (برای اولین بار برف در مکه مکرمه) نادرست است.

یکی از کاربران توئیتر به نام ابومراد گفت:لا حول و لا قوه الا بالله…حتی حرم نیز از دروغ های ارتباطات اجتماعی در امان نمانده است.

اکانتی با نام العصامی نیز نوشت: ای کاش کسانی که این کار را انجام داده اند پاسخگو باشند تا عبرتی باشد برای کسانی که تصاویر و اخبار نادرست را منتشر می کنند، به ویژه در رابطه با قبله مسلمانان و بیت الله الحرام.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن