اخبارخارجی

حمله صهیونیست ها به مسجد «یونس نبی(ع)» هتک حرمت آشکار به مقدسات اسلامی است

آوای سنت : وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی و مسجد یونس نبی(ع) در شهر الخلیل را محکوم کرد و آن را هتک حرمت آشکار به مقدسات اسلامی دانست.

حسام ابورب، معاون وزارت اوقاف وامور دینی فلسطین حمله صدها شهرک نشین با همراهی نظامیان رژیم صهیونیستی در صبح روز دوشنبه (۱۴ تیر ماه) به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

وی همچنین هتک حرمت به مسجد یونس نبی(ع) در شهرک حلحول شمال الخلیل را محکوم کرد.

حسام ابوالرب گفت: این حملات به طور آشکار حملات نزادپرستانه صهیونیست ها به مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین را نشان نی دهد و هتک حرمتی آشکار به مسلمانان و احساسات آنان است.

وی تاکید کرد: در سایه حملات صهیونیست ها به جنایت های آنان، اماکن عبادی امن نیستند و این حملات نژادپرستانه به لیست  جنایات رژیم صهیونیستی اضافه می شود.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند: ده ها شهرک نشین از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی حمله کرده و آیین تلمودی انجام دادند و در بخش های مختلف مسجدالاقصی پرسه زدند.

بنابراین گزارش، بیش از یک هزار و ۷۴۱ شهرک نشین در ماه گذشته به مسجدالاقصی حمله کردند.

منابع محلی فلسطین همچنین گزارش دادند: ۶ فلسطینی مجروح و ده ها نفر در حمله صهیونیست ها به شمال حلحول الخلیل دچار خفگی شدند.

حمله شهرک نشینان به مسجد یونس نبی(ع) با حمایت نظامیان صهیونیستی صورت گرفت  و شهرک نشینان در این مکان نیز آیین تلمودی انجام دادند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن