اخبارخارجی
موضوعات داغ

خرید نفت روسیه از هند توسط کشورهای غربی!

آوای سنت : آمریکا و متحدانش مخفیانه نفت روسیه را از طریق هند خریداری می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، سرگئی مانوکوف در Expert Ru درباره تحریم های آمریکا و متحدانش علیه نفت روسیه نوشت آنها با یک دست نفت روسیه را تحریم کردند و با دست دیگر در حال نقض آن هستند.

در این مقاله آمده است: ایالات متحده و متحدانش صدها یا حتی هزاران تحریم از جمله تحریم های انرژی را علیه روسیه اعمال کرده اند.

با این حال، تمام تلاش های جمعی غرب در این زمینه تاکنون بی نتیجه مانده است.روسیه حتی با فروش نفت کمتر،پول بسیار بیشتری نسبت به سال گذشته به دست می آورد و دلیل آن افزایش قیمت نفت خام است. به گفته تحلیلگران غربی، درآمدهای بودجه روسیه در سال جاری تاکنون به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیلگران شرکت انرژی پترو لجستیک معتقدند که آمریکایی‌ها و متحدانشان از یک سو تحریم‌های جدید و بیشتری علیه روسیه اعمال می‌کنند و از سوی دیگر با خرید نفت روسیه که خودشان آن را تحریم کرده‌اند، تحریم‌های خود را نقض می‌کنند.

یقینا می توان فرض کرد که آنها نفت روسیه را از طریق هند می خرند و به خوبی می دانند که این نفت از کجا می آید و پول ن آن آن در نهایت به کجا می رود.

دهلی نو پس از ۲۴ فوریه واردات نفت از روسیه را ده ها بار افزایش داد. پالایشگاه های هندی هوشمندانه از تحریم های غرب استفاده می کنند و از خرید نفت مسکو با تخفیف های زیاد خوشحال هستند. در ماه های آوریل و ژوئن، هند به طور متوسط ​​روزانه ۵۸۳۰۰۰ بشکه نفت از روسیه دریافت کرد.این درحالی است که هند در سال ۲۰۲۱، فقط ۳۶۰۰۰ بشکه در روز از روسیه نفت می خرید.

استرالیا و چندین کشور اروپایی نیز هزاران بشکه نفت از روسیه از طریق هند خریداری کردند.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن