اخبارخارجی

خطر نسل کشی ،جمعیت ۲۰۰ میلیونی مسلمانان در هند را تهدید می کند

آوای سنت : کارشناسان بین المللی خشونت نسل کشی درباره خطر قریب الوقوع نسل کشی که ۲۰۰ میلیون مسلمان در هند تحت رهبری «نارندرا مودی» ،نخست وزیر این کشور را تهدید می کند،هشدار دادند.

به گزارش آوای سنت به نقل از « thenews»،کارشناسان بین المللی خشونت نسل کشی درباره خطر قریب الوقوع نسل کشی که ۲۰۰ میلیون مسلمان در هند تحت رهبری «نارندرا مودی» ،نخست وزیر این کشور را تهدید می کند،هشدار دادند.

این نگرانی در اوایل هفته جاری طی میزگردی که توسط شورای مسلمانان در واشنگتن با عنوان «ده مرحله نسل کشی و مسلمانان هند» ترتیب داده شد ، مطرح شد.

شرکت کنندگان از رهبران جهانی خواستند تا نه تنها دولت هند را مورد مجازات قرار دهند ، بلکه باید جنایت های این دولت را در سطح بین المللی افشا کنند تا از جنایات علیه بشریت جلوگیری شود.

دکتر «گریگوری استنتون» ، رئیس سازمان دیده بان نسل کشی در این باره گفت: آماده سازی برای نسل کشی قطعا در هند در جریان است و جامعه بین الملل باید جلوی این نسل کشی را بگیرد.

وی افزود: آزار و شکنجه مسلمانان در آسام و کشمیر اشغالی هند مقدمه ای برای کشتار آنها است. مرحله بعدی نابودی است و این همان چیزی است که ما آن را نسل کشی می نامیم.

استنتون گفت: تخریب مسجد بابری و ساخت معبدی به جای آن حلقه ای از همین زنجیره نابودی هویت مسلمانان است.

رئیس سازمان دیده بان نسل کشی تاکید کرد که صحبت از دستگیری صدها مسلمان توسط پلیس دهلی در شورش های اخیر آخرین مرحله قبل از نسل کشی مسلمانان است و جامعه جهانی باید مراقب جنایت هایی که قرار است علیه مسلمانان انجام شود،باشد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن