داخلی

کانون‌ نور مریوان ظرفیتی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرآنی است

آوای سنت : کیامهر گفت: کانون‌ نور شهرک بهاران مریوان ظرفیت قابل توجهی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی قرآنی دارد.

 بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در بازدید از کانون نور شهرک بهاران شهرستان مریوان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون گفت: این کانون ظرفیت‌های قابل توجهی در توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی دارد و می‌تواند از پایگاه‌های تاثیرگذار در جذب کودکان و نوجوانان به مساجد در شهرستان مرزی مریوان باشد.

وی، با تاکید بر برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در سطح کانون‌های مساجد به عنوان پایگاه‌های قرآنی عنوان کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه ترویج فعالیت‌های قرآنی، قرار گرفتن تلاوت در خدمت تاثیرگذاری بر مستمع و انس با قرآن کریم از اهداف پایگاه های قرآنی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: توجه به معارف قرآنی و حرکت به سمت فهم قرآن، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن و هم افزایی ظرفیت‌های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله دیگر اهداف پایگاه های قرآنی به شمار می رود و لازم است مورد توجه مدیران کانون‌های مساجد استان باشد.

کیامهر اضافه کرد: بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستانهای استان با هدف آشنایی با روند وضعیت کانون های و بررسی مسائل و مشکلات آنها انجام می شود/شبستان

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن