اخبارخارجی

دختر البغدادی : پدرم من را در ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظش کرد

آوای سنت : امیمه، دختر سرکرده کشته‌شده «داعش»، از بازداشت‌گاه خود در عراق گفت که چگونه پدرش او را در سن ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظ شخصی خود کرد.

طبق گفته امیمه، ابراهیم العواد (ابوبکر البغدادی) که بعد‌ها به‌عنوان سرکرده «داعش» شهرت یافت، با چهار زن ازدواج کرد و ۱۱ فرزند داشت.

پس از مصاحبه اختصاصی اسماء محمد، همسر ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق «داعش»، دختر البغدادی نیز مطالب جدیدی را مطرح کرد.

امیمه، دختر سرکرده کشته‌شده «داعش»، از بازداشت‌گاه خود در عراق گفت که چگونه پدرش او را در سن ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظ شخصی خود کرد.

او همچنین در مصاحبه‌ای که جمعه ۲۷ بهمن پخش خواهد شد، جزئیات روز‌هایی را که در میان اسرای زن در لانه‌های «خلیفه ادعایی» گذارانده، بازگو کرد.

طبق گفته همسر البغدادی، او با بیش از ۱۰ زن اسیر ایزدی رابطه داشت و البغدادی و هوادارانش به‌قدری زن‌باره بودند که دستگاه خلافت ادعایی خود را عملا به دولتی برای زنان و اسرای زن، تبدیل کردند.

طبق گفته امیمه، ابراهیم العواد (ابوبکر البغدادی) که بعد‌ها به‌عنوان سرکرده «داعش» شهرت یافت، با چهار زن ازدواج کرد و ۱۱ فرزند داشت.

به‌گفته اسماء محمد که در سال ۱۹۹۹ با العواد ازدواج کرد، ابومحمد العدنانی و ابوحسن المهاجر همواره همراه البغدادی بودند و البغدادی قبل از مرگ، نسبت به پیگرد و و نظارت از سوی پهپاد‌های آمریکایی، ابراز نگرانی می‌کرد.

البغدادی در اکتبر ۲۰۱۹ در پی عملیات ویژه آمریکا در استان ادلب در شمال غربی سوریه کشته شد که طبق گفته دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، این عملیات از سوی تیم کماندویی آمریکا انجام گرفت، ولی البغدادی در آن روز، خود را به همراه دو همسر و یک پسرش، منفجر کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن