اخبارخارجی

دزدی گردشگران اسرائیلی از هتل های دبی

گردشگران اسرائیلی وسایل اتاق را به سرقت می برند

آوای سنت : یک مدیر هتل در دبی گفته است گردشگران اسرائیلی، اشیاء و وسایل اتاق‌های هتل‌ها را می‌دزدند.

به گزارش پایگاه اینترنتی نشریه یدیعوت آحارونوت، با وجود گذشت فقط یک ماه از دایر شدن پرواز‌ها بین اسرائیل و امارات در راستای عادی سازی روابط و بازدید گردشگران اسرائیلی از شهر‌های امارات، برخی از گزارش‌ها حاکی است گردشگران اسرائیلی اشیاء و وسایل اتاق‌ها را در هتل‌های دبی می‌دزدند.

یک بازرگان اسرائیلی به این روزنامه گفت: «سالهاست به امارات سفر می‌کنم و در آنجا کار‌های تجاری انجام می‌دهم. ماه گذشته به هتلی که در آن اقامت می‌کنم رسیدم و ترسیدم، زیرا چمدان اسرائیلی‌ها را در سالن استقبال هتل پیش از ترک آن برای یافتن اشیاء دزدیده شده از اتاق‌ها باز می‌کردند.»

وی افزود: «شماری از جوانان را دیدم که حوله‌ها و کتری برقی را در چمدانهایشان گذاشته اند. در چمدان یک زن گردشگر اسرائیلی هم در همان هتل یک لامپ پیدا شد که چند شِکِل (واحد پول در سرزمین‌های اشغالی) بیشتر ارزش نداشت.»

مدیر یکی از هتل‌های مشرف به برج خلیفه در مرکز منطقه تجاری الخلیج گفت: «میزبان صد‌ها گردشگر از همه کشور‌های جهان هستیم برخی از آنان برای ما مشکلاتی درست می‌کنند، اما قبلا شاهد سرقت اشیاء نبودیم.»

وی به یدیعوت آحارونوت گفت: «این اواخر گردشگرانی از اسرائیل را دیدیم که به این هتل می‌آیند و هر چه را که دم دستشان می‌آید در چمدانهایشان می‌گذارند و حوله‌ها و کیسه‌های چای و قهوه و حتی لامپ‌ها را می‌دزدند.»

مدیر این هتل گفت یک بار «یک خانواده اسرائیلی با دو بچه اش برای اعلام ترک هتل آمدند و دریافتیم اشیایی از اتاق ناپدید شده است. کارمندان هتل زمانی که تلاش کردند به آنان خبر بدهند اشیاء اتاقی که در آن اقامت داشتند ناپدید شده است داد و بیداد راه انداختند.»

وی افزود: «پس از صحبت در نهایت، موافقت کردند که چمدانهایشان را بازکنند و دریافتیم ظرف یخ، شمع‌ها و حوله‌های صورت را در چمدان گذاشته اند. پس از آنکه گفتیم پلیس را در جریان قرار خواهیم داد اشیاء را برگرداندند و عذرخواهی کردند.»

علاوه بر شرکت دولتی فلای دبی، سه شرکت هواپیمایی اسرائیلی نیز از این ماه [دسامبر]بین تل آویو و دبی پرواز‌های مستقیم دایر کرده اند.

اسرائیل و امارات نیمه سپتامبر گذشته توافقنامه عادی سازی روابط بین دو طرف با نظارت رئیس جمهور آمریکا امضا کردند و توافقنامه معافیت گذرنامه نیز سپس بین دو طرف به امضا رسید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن