اخبارخارجی

راهپیمایی پرچم و رویارویی مقاومت در سرزمین های اشغالی

آوای سنت : دولت متزلزل بنت نمی خواهد به زندگی سیاسی خود با تصمیماتی پایان دهد که ممکن است آن را در مقابل راست افراطی صهیونیستی ضعیف کند. لذا درحال برنامه ریزی برای راهپیمایی تحریک آمیز پرچم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ،این راهپیمایی که قرار است یکشنبه هفته آینده برگزار شود، از باب العمود عبور و به محله اسلامی در بیت المقدس نفوذ کرده و به صحن البراق(دیوار ندبه)می رسد.این راهپیمایی یک جشن سالانه صهیونیست ها از اشغال قدس در سال ۱۹۶۷ است و تأییدی بر حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بیت المقدس است.

راهپیمایی سالیانه که در سال های گذشته به صورت خودکار برگزار می شد، اکنون دیگر وجود ندارد و همین امر باعث عصبانیت راست اسرائیلی ها شده است.

راهپیمایی سال گذشته به دلیل موشک های مقاومت شکست خورد. این امر موید تغییر قواعد بازی در مورد بیت المقدس است.(لازم به ذکر است،سال گذشته تجاوزات و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان از جمله برگزاری راهپیمایی پرچم در محله باب العامود و تعرض به محله شیخ جراح منجر به واکنش مقاومت شد و سرانجام آن آغاز جنگ ۱۱ روزه در غزه بود)

از سوی دیگر مقاومت نسبت به عواقب نفوذ راهپیمایی پرچم ها به سمت میدان باب العمود و محله اسلامی هشدار می دهد.

اسماعیل هنیه،رهبر جنبش حماس به صراحت گفت: تصمیم ما روشن است و اجازه نمی‌دهیم نقض شود.

وجود استکبار در خیابان‌های بیت‌المقدس هرگز تحمل نخواهد شد. در همین حال،اتاق مشترک جناح‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که در مقابل راهپیمایی پرچم‌های رژیم صهیونیستی،محکم می‌ایستند.

اگرچه غزه هنوز جراحت های تجاوزات سال گذشته رژیم صهیونیستی را ترمیم نکرده است، اما به نظر می رسد مقاومت مصمم به برقراری قواعد بازی است که در نبرد شمشیر بیت المقدس وضع کرد.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن