اخبارداخلی

سازندگان مسکن در سیستان و بلوچستان تسهیلات را از بانک های عامل جدید پیگیری کنند

آوای سنت : مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: تعاونی های سازنده واحدهای نهضت ملی مسکن استان موظفند به سرعت تسهیلات را از بانک های عامل جدید پیگیری کنند.

 عطاءاله اکبری  در جلسه برنامه ریزی و هم اندیشی با پیمانکاران و مشاوران حوزه مسکن شمال سیستان وبلوچستان که با هدف تسریع در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن استان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر که موضوع اخذ تسهیلات از طریق بانک های عامل دیگر مانند بانک های ملی، تجارت، ملت و صادرات مطرح است باید تعاونی های به سرعت اخذ تسهیلات را از طریق شعب پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ساخت و اتمام واحدهای نهضت ملی مسکن از اولویت های مهم استان و این اداره کل است تمام تعاونی ها باید به سرعت و در زمان مقرر واحدهای تعیین شده را به اتمام برسانند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در هفته گذشته بیش از هشت هزار واحد نهضت ملی مسکن به بانک های عامل جدید معرفی شدند که بانک ها باید در خصوص پرداخت فوری تسهیلات به تعاونی های سازنده همکاری لازم را داشته باشند.

اکبری افزود: همچنین بانک های استان باید به استناد مصوبات شورای مسکن همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات داشته باشند./آریا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن