اخبارداخلی

سه واحد آموزشی خیرساز به دانش‌آموزان گلستانی اهدا شد

آوای سنت : همزمان با آغاز اولین روز بهار سال تحصیلی عصر دیروز ، سه واحد آموزشی خیرساز در شمال و غرب استان گلستان به دانش‌آموزان این استان اهدا شد.

 این سه مدرسه در نقاط محروم شهرستان‌های آق‌قلا و بندرگز با مشارکت بانک پاسارگارد احداث و با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان گفت: امروز بانک پاسارگارد در راستای مسئولیت اجتماعی۲ مدرسه در روستاهای «بدراق ملا» و «اسلام آباد» آق قلا و یک مدرسه در روستای «باغو کناره» بندرگز را برای تحصیل دانش‌آموزان به بهره‌برداری رساند.

وحید فراهی با اشاره به افزایش ۲ برابری مشارکت و آورده خیران در توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی که به حدود ۲ هزار میلیارد ریال در ۲ سال اخیر رسیده است، افزود: بانک پاسارگارد از بزرگترین خیرین مدرسه ساز کشور و استان گلستان است که تاکنون ۶ مدرسه را تقدیم دانش‌آموزان استان کرده است.

استاندار گلستان هم، ضمن تشکر و قدردانی از خیرین بابت احداث این مدارس، اقدامات این بانک را در راستای ایفای مسئولیت‌های‌ اجتماعی و ایجاد شرایط تحصیلی مناسب برای دانش‌آموزان در مناطق محروم، ارزشمند خواند.

علی‌محمد زنگانه افزود: بخشی از فضاهای آموزشی کشور مدیون کار خیرخواهانه خیرین مدرسه ساز است که قدردان همه این عزیزان هستیم.

مدیرعامل بانک پاسارگاد هم در این مراسم با بیان این که تمامی موارد یاد شده جزو مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد است، گفت: پولی که مردم نزد ما سپرده‌گذاری می‌کنند امانت است و ما باید از آن درست استفاده و سرمایه گذاری کنیم.

مجید قاسمی اظهار کرد: انتظار ما از مقامات آموزش و پرورش این است که معلمان بتوانند دانش‌آموزان این مدارس را خوب هدایت و راهبری کنند، با کیفیت خوب تدریس کنند و آنها را ارتقا بخشند و مردان و زنان آینده کشور را خوب تربیت کنند.

وی با اشاره به برنامه بانک پاسارگاد برای احداث مدرسه دارالفنون در سه مرکز استان، از مسئولین استان گلستان خواست زمین مناسبی را در شهر گرگان مرکز استان برای ساخت این مدرسه در اختیار این بانک قرار دهند تا کار احداث این مدرسه آغاز شود.

به گزارش ایرنا بانک پاسارگارد سه فضای آموزشی ۶ کلاسه بامجموع ۱۸ کلاس درس با ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی و ۳۵۰ میلیارد ریال را امروز در شهرستان‌های آق‌قلا و بندرگز تقدیم دانش‌آموزان کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن