اخبارداخلی

فرماندار بندرعباس : بیمارستان کودکان بندرعباس آماده افتتاح است

آوای سنت : فرماندار بندرعباس گفت: مراحل ساخت بیمارستان تخصصی ۱۴۰ تختخوابی کودکان بندرعباس به پایان رسیده و آماده افتتاح است.

محمد مرودی در خصوص اجرای طرح‌های هفته دولت بیان داشت: افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، کلنگ زنی شهرک صنعتی شیشه، شهرک صنعتی فولاد و نیروگاه سیکل ترکیبی فولاد کاوه از دیگر طرح‌های مهم شهر بندرعباس در هفته دولت است.

وی تصریح کرد: هفته دولت در مجموع ۲۲۹ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتباری افزون ۵۳۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهر بندرعباس، با اعلام اینکه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام به این شهرستان اختصاص یافته است، اظهار کرد: در سال آینده و با تزریق این اعتبار تقریبا بیشتر طرح‌های نیمه تمام بندرعباس تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مرودی در خصوص نهضت مسکن ملی نیز خاطرنشان کرد: استان هرمزگان رتبه نخست در تولید مسکن ملی کشور را کسب کرده و این کار نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های استاندار محقق شده است.

وی سهم شهرستان بندرعباس در ساخت مسکن ملی را ۳۲ هزار واحد اعلام و افزود: ۶ هزار واحد در شهرک پیامبر اعظم (ص) با پیشرفت ۶۵ درصد، ۶ هزار واحد شهرک علوی و بافت فرسوده، سه هزار واحد در نقاط مختلف شهر و ۱۵ هزار واحد در شمال شهر بندرعباس و با تسطیح زمین‌ها آماده ساخت و ساز است.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: ۲ هزار واحد مسکونی نیز در جزیره هرمز و سایر بخش‌های شهرستان بندرعباس است که در مدت چهار سال آینده این واحدها به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید./مهر

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن