اخبارخارجی

فعالان اسرائیلی پرچم امارات و بحرین را پایین کشیده و پرچم فلسطین را برافراشتند

آوای سنت : گروهی از فعالان اسرائیلی اقدام به پایین آوردن پرچم‌های امارات و بحرین کردند که در مراسم امضای توافق عادی‌سازی با دولت اسرائیل برافراشته شده بودند.

سایت‌های شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که نشان می‌داد گروهی از فعالان اسرائیلی پرچم‌های امارات و بحرین را پایین کشیده و جای آن پرچم فلسطین را برافراشتند.

جمعی از فعالان اسرائیلی در اعتراض به امضای توافق‌نامه‌ عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی٬ پرچم‌های امارات متحده عربی و بحرین در شهر نتانیا در شمال اسرائیل را پایین کشیده و به جای آن‌ها پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

این افراد شب گذشته مخفیانه روی پلی که پیشتر پرچم‌های امارات و بحرین برافراشته شده‌ بود رفتند و آنها را پایین کشیدند.

این گروه تصاویر پایین کشیدن پرچم‌های امارات و بحرین و برافراشتن پرچم فلسطین را در رسانه‌ها منتشر کردند.

در این راستا شهرداری تل‌آویو امضای توافق صلح بین دولت اسرائیل، امارات و بحرین در واشنگتن را با روشن کردن نمای ساختمان خود با کلمه «صلح» به سه زبان انگلیسی، عربی و عبری جشن گرفت.

طبق بیانیه سابق شهرداری تل‌آویو، از این سیستم چراغانی روی ساختمان شهرداری برای «رساندن پیام همبستگی و همکاری با جوامع و اهداف مختلف» استفاده می‌شود.

در همین راستا، شهردار تل‌آویو در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: «ما صلح در خاورمیانه را جشن می‌گیریم. من مطمئن هستم توافق با امارات و بحرین تاثیر مثبتی بر منطقه ما برای نسل‌های بعدی خواهد گذاشت.»

روز سه‌شنبه در باغ جنوبی کاخ سفید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آنچه معاهده “صلح” می‌خوانند را در حضور ۷۰۰ تن از حاضران در سه نسخه امضا کردند. همچنین در این مراسم عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری آمریکا سند اعلام حمایت از توافق منامه و تل‌آویو را در سه نسخه انگلیسی، عربی و عبری امضا کردند

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن