اخبارداخلی

فقط بیماران با مشکلات حاد تنفسی به بیمارستانها مراجعه کنند

آوای سنت: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان مراجعه بیماران با مشکلات حاد پزشکی به بیمارستان ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت دکتر ابراهیم باقری در خصوص نحوه پذیرش بیماران با مشکلات حاد پزشکی در بیمارستان های استان کردستان گفت: اینگونه بیماران با رعایت نکات بهداشتی و بدون نگرانی می‌توانند به بیمارستان‌ها مراجعه نمایند.

وی افزود: متاسفانه موارد بیماری‌های حاد پزشکی از قبیل سکته قلبی و مغزی که به بیمارستان مراجعه نمی‌کنند درحال افزایش است و امکان فوت این بیماران در منزل بسیار بالا می باشد.

وی افزوذ: هرچند که شعار *از منزل خارج نشوید* برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا امری ضروری بشمار می رود و برخی از مردم حتی در صورت بروز مشکلات پزشکی، از ترس ابتلا به کرونا به بیمارستان‌ها مراجعه نمی‌کنند، اما افرادی که دچار مشکلات حاد پزشکی می‌شوند لازم است توسط پزشک ویزیت شوند در غیر این‌صورت امکان فوت این قبیل بیماران بر اثر سکته قلبی، سکته مغزی و سایر بیماری‌های حاد در منزل وجود دارد.

دکتر قادری به بیماران دارای مشکلات حاد تاکید کرد: این بیماران درصورت لزوم مراجعه به بیمارستان کافی است که دست‌های خود را با آب و صابون شسته و از ماسک استفاده نمایند. همچنین نباید در محیط بیمارستان به اشیا و دیوارها دست بزنند. ضمنا در صورت نیاز به بستری و یا ترخیص از بیمارستان نیز، دست‌های خود را با آب و صابون بشویید.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن