اخبارداخلی

مجوز استخدام هزار و ۵۵٢ نفر در دولت سیزدهم برای کردستان صادر شد

آوای سنت : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون مجوز استخدام هزار و ۵۵۲ نفر برای دستگاه های اجرایی استان صادر شده است.

عبدالله رشیدی‌پور در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، اظهارکرد: بیشترین آمار صدور مجوز استخدامی استان مربوط به آموزش و پرورش با هزار و ۷۴ نفر است.

وی با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح شهید زین الدین، براساس نیاز انسانی هر دستگاه اجرایی در استان ها هم اقدام به جذب نیرو می‌کند، افزود: بر مبنای این طرح سهمیه استان های بزرگ ۱۲۰ نفر، متوسط ۱۰۰ نفر و استان های کوچک هم ۸۰ نفر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: کردستان جزو استان های متوسط است و براساس سند آمایش و پروژه های‌مورد نیاز و پیشران اقدام به جذب ۱۰۰ نفر نیرو می شود.

رشیدی پور با بیان اینکه نیازسنجی لازم در دستگاه های اجرایی استان انجام شده است، افزود: ادارات ارشاد اسلامی، صمت، جهادکشاورزی، آب منطقه ای، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و میراث فرهنگی دارای طرح پیشران هستند.

وی با بیان اینکه طرح شهید زین الدین تاکنون در استان های زنجان و اردبیل به اجرا درآمده است، بیان کرد: بعد از این ۲ استان قرار است این طرح در کردستان به اجرا درآید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اعلام کرد: آزمون استخدامی ۱۰۰ نفر سهمیه استان در طرح زین الدین به زودی توسط سازمان‌های سنجش و امور اداری و استخدامی کشور برگزار می شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن