اخبارداخلی

مردم به کسی رای بدهند که به امور دینی و اسباب معیشت آنان توجه دارد

آوای سنت : امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: فرد اصلح و توانمند کسی است که عهده مسئولیت امور دینی و اسباب معیشت مردم بر می آید، بنابراین مردم به فردی رای بدهند که به این امورات توجه دارد.

مولوی محمدعثمان قلندرزهی در طی بیاناتی فرمود : انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیاز به راهنمایی دارد و خلاصه اینکه باید به کسی رای داد که صلاحیت و شایستگی کشورداری، حس دلسوزی نسبت به ادای دین و حقوق مردم را دارد و خدمت صادقانه به مردم را برای خود تکلیف می داند.

وی اظهار داشت: یک فرد مسئول باید از هر جهت احساس تکلیف داشته باشد و طوری عمل کند که همه اقشار جامعه در چشم و دید او یکسان هستند و برای رفع مشکلات همگان برنامه و راهکار خدمت رسانی دارد.

مولوی قلندرزهی بیان کرد: همه مردم ایران در سالهای اخیر با تنگی معیشت و دشواری های اقتصادی و فقر و محرومیت دست و پنجه نرم کرده اند، اما اراده ای از سوی مسئولان امر برای رفع دغدغه های مردم دیده نشد.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: جامعه اهل سنت در سراسر ایران و مردم ما در سیستان و بلوچستان از عملکرد دولتمردان گلایه داشته اند، بنابراین در انتخابات آتی باید با هوشمندی به صحنه بیایند و به فردی رای بدهند که با جان و دل به مردم خدمت می کند و مشکلات همه اقشار جامعه اعم از اقوام و مذاهب را درد خود و مشکل خود می داند.

مولوی قلندرزهی اظهار داشت: جامعه اهل سنت و اقشار جامعه ایرانی باید برای مسئولان در مبحث خدمت رسانی فرقی نداشته باشند و انتظار ما این است که نگاه های تند و تبعیض آمیز برداشته شوند و عدالت به معنای واقعی در کشور برقرار باشد.

این روحانی برجسته اهل سنت گفت: مردم ما همگام با سایر اقشار ملت ایران در حدود ۴۳ سال اخیر از انقلاب اسلامی و مرزهای میهن با تمام شجاعت و گذشت و ایثار دفاع کرده اند، بنابراین برداشتن نگاه های تبعیض آمیز و اهمیت دادن به توانمندی های اهل سنت کمترین انتظار این قشر از مسئولان است.

وی افزود: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود، دولت او باید به معنای واقعی برای همگان باشد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن