اخبارخارجی

مساجد سیار ژاپن برای بازی های المپیک آماده هستند

آوای سنت : در بازیهای المپیک معمولاً تعداد زیادی از بازیکنان با ایمان و ملیت مختلف شرکت می کنند.

از زمان شروع کار قرن ها پیش در آتن ، این بازی ها به عنوان یک نیروی متحد برای مردم خدمت کرده اند.

در حالی که ژاپن برای میزبانی بزرگترین رویداد ورزشی جهان آماده می شود ، مساجد متحرک در توکیو آماده استقبال از هزاران ورزشکار و هوادار مسلمان در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند .

پروژه یاسو ، سازمانی که در پشت این شرکت است ، قصد دارد در طول المپیک از مکان های خارج از کشور که از ۲۴ ژوئیه – ۹ آگوست برگزار می شود ، غرفه سازی کند.

وی گفت: “من می خواهم ورزشکاران با حداکثر انگیزه خود رقابت کنند و تماشاگران نیز با نهایت انگیزه خود تشویق کنند. به همین دلیل من این کار را کردم. “مدیر عامل سازمان یاسوهارو اینو با اشاره به کامیون سفید که چهارشنبه در کنار برج توکیو پارک شده است ، گفت : “من امیدوارم که این آگاهی را به وجود آورد که افراد مختلفی در این دنیا وجود داشته باشند و المپیک بدون تبعیض ، صلح آمیز و پارالمپیک را ترویج کنند.”

همه گروه های ایمان
توکیو ۲۰۲۰ روز چهارشنبه اعلام کرد که آنها در حال جستجوی راه های مختلف برای فراهم کردن امکانات مناسب برای همه گروه های مذهبی هستند.

توکیو ۲۰۲۰ با ارسال نامه ای به خبرگزاری گفت: “کمیته سازمان دهنده لیستی از مراکز مذهبی را تهیه کرده است که در صورت درخواست ساکنان دهکده ها می توانند با آنها تماس گرفته یا از آنها بازدید کنند.”

“در سالن های بازی ها ، فضاهای دعایی چند ایمان برای ورزشکاران و تماشاگران در برنامه ریزی عملیات محل مورد توجه قرار دارند.”

اولین رکورد های مسلمانان ژاپن در آثار نگارگر مسلمان ابن خردادبه است.

اخیراً ، مرکز تحقیقات پیو در سال ۲۰۱۰ تخمین زده است که ۱۸۵۰۰۰ مسلمان در ژاپن وجود داشته است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن