اخبارداخلی
موضوعات داغ

مشاور رئیس جمهور: ضرورت پرهیز از اختلافات ریز فرهنگی

آوای سنت : مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: پرهیز از اختلاف‌های ریز فرهنگی می‌تواند، سبب اقتدار یک ملت شود.

ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در سفر به استان کردستان با حضور در منزل شهید «ابراهیم الله‌مرادی» با همسر شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آرامش و امنیت کنونی را مدیون خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه همه ما پاسداری و ادامه راه پر افتخار شهدا است.

مشاور رئیس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در تلاشند تا یاد شهدا و ارزش‌های دینی در جامعه کمرنگ و به فراموشی سپرده شود، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه روز به روز ترویج یابد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید «امید بویانی» با حمیده آلیوغش، مادر این شهید گرانقدر دیدار و این دیدارها را فرصت مغتنم دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

کریمی با اشاره به نقش همه اقوام و ادیان و مذاهب در پیروزی جنگ تحمیلی تصریح کرد: پرهیز از اختلاف‌های ریز فرهنگی می‌تواند، سبب اقتدار یک ملت شود، بنابراین باید وحدت کنونی روز به روز تقویت شود.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن