اخبارداخلی

ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ تا ۱۷ خرداد

اعمال محدودیت تردد برای تعطیلات هفته آینده

آوای سنت : با توجه به تعطیلات پیش رو در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، مقرر شد به منظور کنترل بیشتر بیماری، از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی ممنوع شود.

براساس تصمیم نشست کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا تردد بین استانی از ساعت ۱۲ سه‌شنبه (۱۱ خرداد) تا ساعت ۱۲ دوشنبه (۱۷ خرداد) ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در نشست کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انتخابات باید به گونه‌ای باشد که سلامت مردم و مشارکت بالا در انتخابات را تضمین کند. آقای روحانی با تأکید بر نظارت دولت بر اجرای دقیق پروتکل‌های ابلاغ شده مرتبط با انتخابات بر اهمیت اطلاع رسانی دقیق و همچنین ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه به مردم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی تأکید کرد.

رئیس جمهور همچنین افزود: برای اجرای دقیق و کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ساختن برنامه‌های ویژه آموزشی و پخش آن در رسانه‌های مختلف ضروری است.

جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا بعداز ظهر چهارشنبه با حضور رییس جمهوری برگزار شد. در این جلسه کمیته‌های بهداشت و درمان، امنیتی – اجتماعی و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی و همچنین کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات گزارش خود را درخصوص وضعیت روند کنترل و مهار بیماری در کشور، اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت و اعمال محدودیت‌ها در این زمینه ارائه کردند.

کمیته امنیتی– اجتماعی ستاد ملی کرونا با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با انتخابات به استانداری‌ها، ستاد انتخابات کشور، استان‌ها و ستاد‌های انتخاباتی نامزدها، بر ضرورت رعایت کامل و دقیق این دستورالعمل‌ها در همه مراحل انتخابات از تبلیغات نامزد‌ها تا روز برگزاری انتخابات تاکید کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن