اخبارداخلی

نجات یک شهروند پیش از اجرای حکم قصاص

آوای سنت : مولانا گرگیج بار دیگر یک شهروند دیگر از شهرستان مراوه تپه استان گلستان را با پادرمیانی خود از چوبه دار نجات داد تا آمار نجات یافتگان توسط ایشان به ۴۳ نفر برسد.

به گزارش آوای سنت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، به دنبال نزاع دو سرباز که در سال ۱۳۸۳ در یکی از پادگان های شهرستان مراوه تپه رخ داد سرباز ترکمن طی این درگیری، سرباز بلوچ را با اسلحه به قتل می رساند که پس از گذراندن مراحل قضایی محکوم به اعدام می گردد.

بر طبق این خبر پس از صدور حکم قصاص توسط مراجع قضایی، خانواده ی محکوم به قصاص از مولانا گرگیج خواستند با وساطت خویش مانع اجرای حکم شود که مولانا پس از سال ها گفتگو و تلاش مستمر، هفته جاری موفق شدند رضایت اولیای دم را که از طایفه نارویی بودند جلب نمایند.

بر اساس این گزارش، جلسه صلح و سازش و اعلام رضایت رسمی خانواده شهید نیما خاوریان روز پنجشنبه (۳۰ آبان ۹۸) در منزل مسکونی مرحوم واقع در روستای پرسه سو از توابع شهرستان مینودشت برگزار شد.

گقتنی است اولیای دم، علت رضایت خویش را وساطت مولانا گرگیج بیان کردند. همچنین رییس زندان مرکزی شهرستان گنبد و سایر زندانیان ضمن تشکر از زحمات مولانا گرگیج در این راستا برای ایشان دعای خیر و عافیت نمودند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن