اخبارداخلی

نمره اشتغال چابهار ۱۰۰ شد

آوای سنت : سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: در فاصله دو ماه تا پایان سال، درصد تعهد اشتغال امسال این شهرستان به ۱۰۰ رسید .

اسلام زهروزهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: بنا بر تقسیمات شهرستانی، چابهار در سال جاری متعهد به دو هزار و ۸۱۶ نفر اشتغال‌زایی بود که این امر با گذشت بیش از ۱۰ ماه از سال بطور کامل محقق شد.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌هایی چون پتروشیمی و فولاد و همچنین قابلیت‌هایی که در حوزه کشاورزی و شیلات در پهنه جغرافیایی شهرستان چابهار وجود دارد، می‌توان امیدوار بود که تا پایان امسال، این آمار افزایش یابد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: آمار اشتغال ایجادی هر نقطه از کشور بر اساس داده های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال است و طی فرآیندهایی راستی آزمایی می‌شود.

زهروزهی به راه‌اندازی سامانه‌ جستجوی شغل نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه با هدف کاهش هزینه‌های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت افزایش اشتغال راه‌اندازی شده است و کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به آدرس اینترنتی shoghl.mcls.gov.ir می‌توانند ثبت نام کنند‌.

وی اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل اهمیت تکمیل زنجیره ارزش در مشاغل خانگی و اهمیت نقش تعاونی‌ها تأمین نیاز در تکمیل این زنجیره، برنامه تشکیل تعاونی‌ تأمین نیاز مشاغل خانگی شهرستان چابهار در دست پیگیری قرار دارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن