اخبارداخلی

هسدار به مردم جنوب سیستان: مراقب گاندوها باشید

آوای سنت : سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: جریان های آبی فصلی موسوم به بارش های مونسون موجب جابجایی گاندوها در مناطق جنوب استان می شود.

محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: با شروع بارش های فصلی و ایجاد جریان های آبی در جنوب استان علاوه بر خطر بروز  سیلاب در منطقه، موجب جابجایی تمساح پوزه کوتاه یا همان گاندوها بین آبگیرها وهوتک ها می شود.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: احتمال حضور گاندوها در زیستگاه های انسانی از قبیل روستاها، کنار رودخانه های دور دست از حوزه زیستی یا در سایر مناطق با توجه به جریان های آبی، وجود دارد و به تمام هم استانی های عزیز، مسافران و گردشگران توصیه می شود از حضور در کنار رودخانه ها، آبگیرها یا هوتک ها و سایر مناطقی که درمسیر آب بوده، خودداری کنند.

بر اساس یک خبر دیگر سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: بر اثر فعالیت سامانه مونسون در جنوب استان و طغیان رودخانه کاجو راه ارتباطی ۳۳ روستای حوزه کاجو و ساربوک به مرکز شهرستان برای چندمین بار بسته شد.

هاشم‌زهی اظهار کرد: بر اثر فعالیت سامانه مونسون در جنوب استان و طغیان رودخانه کاجو راه ارتباطی ۳۳ روستای حوزه کاجو و ساربوک به مرکز شهرستان برای چندمین بار بسته شد.

سرپرست فرمانداری قصرقند افزود: این راه‌های روستایی که از هفته‌های قبل مسدود شده بود به علت تداوم فعالیت سامانه مونسون و سیلاب‌های پی‌درپی رودخانه کاجو همچنان مسدود مانده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن