اخبارخارجی

هشدار خطیب مسجدالاقصی درباره توهین صهیونیست‌ها به پیامبر(ص)

آوای سنت : شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و رئیس کمیته اسلامی قدس تأکید کرد که دشمنان باید عمق عشق و علاقه ما به حضرت محمد مصطفی (ص) و جایگاه آن نزد مسلمانان را درک کنند.

عکرمه صبری روز جمعه ، ۲۸ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه مسجدالاقصی با اشاره به توهین اخیر تعدادی از شهرک نشینان یهود به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص)، تأکید کرد که این اقدام توهینی به تمامی مسلمانان جهان است.

وی با تمجید از نقش‌آفرینی فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۴۸ در زمینه حمایت و پاسداری و صیانت از بیت المقدس، خواستار افزایش حضور همیشگی فلسطینیان در مسجد الاقصی شد.

بنا به اعلام مرکز اطلاع‎رسانی فلسطین، شهرک نشینان صهیونیست عصر روز سه شنبه گذشته از محله‌های منتهی به بخش قدیمی قدس به سمت محله باب العامود راهپیمایی کردند که در این راهپیمایی شماری از اعضای تندرو کنست رژیم صهیونیستی همچون بزالل اسموتریچ رهبر حزب صهیونیسم دینی و ایتمار بن غفیر نیز مشارکت داشتند، اشغالگران اسرائیلی در جریان این راهپمایی شعار «مرگ بر عرب» سرداده و با به کار بردن الفاظ رکیک و زشت به پیامبر اسلام (ص) و مقدسات فلسطین اهانت کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی با استقرار بیش از ۲۵۰۰ نفر از نیروهای خود و توسل به ماشین‌های آب پاش و با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک‌آور به سمت فلسطینیان مانع از نزدیک شدن آنان به این راهپیمایی شد و امنیت اشغالگران را تأمین کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن