اخبارداخلی

هشدار دادستانی به بهزیستی و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست سیستان و بلوچستان

آوای سنت : سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان نسبت به عدم رعایت موارد بهداشتی و تغذیه ای کودکان بی سرپرست به بهزیستی استان و مراکز نگهداری کودکان هشدار داد.

ابوالفضل احمدزاده  اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق عامه همه‌ شهروندان، بازدید میدانی و سرزده از یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در شهرستان زاهدان انجام شد که متاسفانه با صحنه‌های خوبی روبرو نبودیم.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان افزود: این مرکز که تحت نظارت بهزیستی استان فعالیت می‌کند مقادیر زیادی گوشت قرمز و سفید را در شرایط بسیار نامطلوب نگهداری می‌کرد که به همین دلیل، همه آنها فاسد و تاریخ مصرف گذشته شده و دیگر قابلیت مصرف انسانی نداشت اما باز هم در سردخانه دپو شده بود.

وی تاکید کرد: به دلیل اینکه این گوشت‌ها سلامت کودکان این مرکز را به طور جدی در معرض خطر قرار می‌داد با تایید کارشناسان دامپزشکی و مرکز بهداشت معدوم شد.

احمدزاده گفت: این مرکز نیز برای دومین بار پلمپ شد و برای متولی آن نیز در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: به اداره‌کل بهزیستی استان و مراکز نگهداری کودکان نیز هشدار و تذکر جدی داده می‌شود که نسبت به رعایت حقوق عامه و بهداشت غذایی نظارت و دقت ویژه‌ای داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشابه با جدیت با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد./تسنیم

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن