اخبارخارجی

همکاری مساجد لیبریا با آکسفام برای مبارزه با خشونت علیه زنان

آوای سنت : مساجد و کلیساهای لیبریا کمپین مشترکی را با همکاری آکسفام برای مقابله با خشونت علیه زنان راه اندازی کرده اند.

به گزارش آوای سنت نقل از « thenewdawnliberia»،مساجد و کلیساهای لیبریا کمپین مشترکی را برای مقابله با خشونت علیه زنان راه اندازی کرده اند.

در تلاش برای روشنگری مردم در مورد لزوم جلوگیری از انواع خشونت علیه زنان ، مساجد و کلیساها برنامه ای را ترتیب داده اند تا فعالان حقوق بشر از «آکسفام» که یکی از بزرگترین سازمان‌های بین‌المللی امدادرسانی برای ریشه‌کن کردن فقر، گرسنگی و بی‌عدالتی است در این مکان های عبادی حاضر شوند و چند دقیقه ای در مورد خشونت علیه زنان و جلوگیری از آن برای عبادت کنندگان سخنرانی کنند.

« Comfort V. Somah» یکی از سخنرانان در این باره گفت: آکسفام می خواهد این پیام برای جلوگیری از خشونت علیه زنان و دختران برای افراد بیشتری ارسال شود بنابراین با همکاری مساجد و کلیساها تصمیم گرفته است تا از زمان عبادت در این مکان های عبادی برای انجام آگاهی در این زمینه استفاده می کند.

وی در این باره گفت: این زمانی است که ما برای روشنگری مردم در کشور نیاز داریم ، ما باید شهروندان خود را روشن کنیم تا خشونت علیه زنان را از بین ببریم بنابراین تصمیم گرفتیم از زمان عبادت در مساجد و کلیساها که افراد زیادی برای عبادت جمع شوند برای این کار استفاده کنیم.

این عضو آکسفام افزود: ما در حال مبارزه علیه بسیاری از اقدامات خشونت آمیز علیه زنان هستیم و امیدوایم با همکاری مساجد و کلیساها این پیام را در سطح گسترده به اطلاع مردم برسانیم.

وی افزود: ما می خواهیم خشونت علیه زنان را در لیبریا از بین ببریم و همکاری با مکان های عبادی فرصت مناسبی برای انجام کار است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن