اخبارخارجی

واکنش عربستان به حادثه شهادت سردار سلیمانی

عربستان خواستار خویشتنداری طرفین شد

آوای سنت :عربستان سعودی در واکنش به حوادث تروریستی فرودگاه بین‌المللی بغداد و شهادت فرماندهان مقاومت خواستار خویشتن‌داری برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع و عواقب ناگوار آن شد.

عربستان سعودی در واکنش به حوادث تروریستی فرودگاه بین‌المللی بغداد و شهادت فرماندهان مقاومت خواستار خویشتن‌داری برای جلوگیری از بحرانی شدن اوضاع و عواقب ناگوار آن شد.

رسانه­‌های سعودی به نقل از یک مقام مسئول این کشور مدعی شدند: ریاض حوادث کشور برادر عراق را که نتیجه تشدید تنش‌­ها و اعمال تروریستی بوده و عربستان پیشتر نسبت به پیامدهای آنها هشدار داده بود، پیگیری کرده است.

وی در ادامه گفت: «عربستان با شناخت چالش‌­ها و تهدیدها علیه منطقه و ثبات آن و در سایه تحولات شتابنده به اهمیت خویشتن داری برای جلوگیری از بحرانی شدن وضع و پیامدهای ناگوار آن دعوت می­‌کند.»

این مقام مسئول افزود: «عربستان بر وجوب آگاهی جامعه بین‌الملل از مسئولیت‌­های خود برای اتخاذ اقدامات لازم به منظور تضمین امنیت و ثبات این منطقه حیاتی برای کل جهان تأکید می­‌کند.»

این درخواست عربستان در حالی مطرح شده است که مقامات ارشد ایران، عربستان و اسرائیل را در پشت پرده تحریک آمریکا به انجام اقدامات تحریک آمیز برعلیه ایران می دانند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن