اخبارداخلی

کارخانه فرآوری طلا در منطقه تفتان افتتاح می‌شود

آوای سنت : عضو هیات مدیره شرکت توسعه معادن پارس تامین گفت: امسال شاهد افتتاح کارخانه فرآوری طلا در منطقه تفتان خواهیم بود.

رحمان رحمت زهی عضو هیات مدیره شرکت توسعه معادن پارس تامین از شرکت های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری گذاری صدرتامین اظهار کرد: به زودی و در سال جاری شاهد افتتاح کارخانه فرآوری طلا در منطقه تفتان خواهیم بود پروژه ای که با نگاه حمایتی هلدینگ صدرتامین و راهبری دکتر نادری مدیر جهادی این هلدینگ و مجموعه همکاران صدرتامین و شرکت مجری توسعه معادن پارس تامین در راستای ایجاد توسعه متوازن به استان ویژه سیستان و بلوچستان صورت گفته است.

عضو هیات مدیره شرکت توسعه معادن پارس تامین افزود: در کنار ایفای نقش پررنگ مسئولیت اجتماعی پیش از تولید در ابتدا با تاکید دکتر نادری مدیر عامل صدرتامین و سردار کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و مدیر عامل شرکت پارس تامین (طلای تفتان) در راستای اشتغال پایدار و توسعه انسانی’ فرایند برگزاری آزمون استخدامی با اولویت متخصصان واجد شرایط بومی صورت گرفت که بزودی پس اتمام مراحل قانونی جذب و گذراندن دوره های اموزشی مشغول به کار خواهند شد.

این مسئول بیان کرد: امید است افتتاح پروژه کارخانه استحصال طلای تفتان و سایر پروژه های توسعه ای این مجموعه منشاء خیر و برکت برای مردم منطقه‌ شود و راه را برای توسعه همه جانبه استان بیشتر از بیش هموار سازد.

وی گفت: جا دارد از نگاه حمایتی نظام مقدس و دولت ایران قوی و استاندار انقلابی سیستان و بلوچستان و مجموعه معاونان استاندار و مدیران و کارشناسان استانی و شهرستان ها هم تقدیر و تشکر داشته باشم که در کنار مجموعه سرمایه گذاری صدرتامین مجموعه شستا حضور داشتند تا امروز شاهد شکل گیری این امر مهم توسعه ای باشیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن