اخبارخارجی

کارمندان غیرمسلمان یک شرکت در منچستر برای همبستگی با مسلمانان روزه می گیرند

آوای سنت : کارمندان غیر مسلمان در شرکت حقوقی منچستر برای نشان دادن همبستگی با همکاران مسلمان خود ، اقدام به روزه داری در ماه مبارک رمضان کرده اند.

به نقل از «۵pillarsuk»، کارمندان غیر مسلمان در شرکت حقوقی منچستر برای نشان دادن همبستگی با همکاران مسلمان خود اقدام به روزه داری در ماه مبارک رمضان کرده‌اند.

شرکت حقوقی «بارینگز» ۱۱ کارمند مسلمان دارد که با شروع ماه مبارک رمضان روزه داری خود را آغاز کردند، این در حالی است آن‌ها این بار هفت همکار غیرمسلمان خود را برای روزه داری در کنار خود دارند.

ایده روزه گرفتن در ماه رمضان در ابتدا به این دلیل بود که همکاران غیر مسلمان می‌خواستند بیشتر در مورد ماه رمضان و تجربیاتی که مسلمانان در طول ماه مبارک دارند، آشنا شوند،اما روزه داری برای آن‌ها بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردند، بازتاب داشت.

«سیلان کولوکیسا»، وکیل غیرمسلمان که تا کنون یک روز از ماه رمضان امسال را روزه گرفته است، درباره تجربه خود گفت: من به خاطر احترام به همکاران مسلمانم در این طرح شرکت کردم؛ این تجربه واقعاً برایم جذاب بود و به من فرصتی داد که بتوانم فکر کنم و درک بیشتری از همکاران مسلمان خود داشته باشم.

«بشیر موسی» که در این شرکت وکیل حقوقی است، گفت که از سن ۱۲ سالگی روزه گرفته است.

وی افزود: من بسیار از حمایت شرکت در ماه رمضان امسال خوشحالم. دیدن همکاران غیرمسلمانم که روزه می‌گیرند، به ما روحیه می‌دهد و فضای مطلوبی به وجود می‌آورد.

موسی گفت: بودن در چنین محیطی که به من اجازه می‌دهد، تا با خیالی آسوده واجبات دینی خود را انجام دهم بسیار آرام بخش است و‌امیدوارم همکاران من که روزه می‌گیرند، قدر همه این موهبت‌ها را بدانند.

«کریگ کوپر»، مدیر عامل شرکت نیز در این باره گفت: ما همواره از واژه «خانواده» استفاده می‌کنیم و این چیزی است که واقعاً به آن اعتقاد داریم.

وی افزود: ما دائماً به دنبال راه‌هایی برای حمایت از کارکنان خود هستیم تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. برای همه کسانی که ماه رمضان امسال را روزه می‌گیرند، عید مبارکی را آرزو می‌کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن