اخبارخارجی

کمپین «هفته آپارتاید اسرائیل» در دانشگاه های آمریکا

آوای سنت : کمپین «هفته آپارتاید اسرائیل» به منظور افزایش آگاهی مردم نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین از یکم فروردین ۱۴۰۱ در دانشگاه های آمریکا آغاز می شود.

به نقل از الحیاه الجدیده، فعالیت کمپین ضد آپارتاید اسرائیل با عنوان «هفته آپارتاید اسرائیل» در تعدادی از دانشگاه های آمریکا از یکم فروردین ۱۴۰۱ مطابق با ۲۱ مارس ۲۰۲۲ میلادی آغاز می شود.

براساس پوسترهای تبلیغاتی توزیع شده در دانشگاه های آمریکا، این فعالیت، ابزار بسیج کردن حمایت مردمی برای مبارزه فلسطین به منظور عدالت به عنوان مکانیزم مردمی است تا آگاهی درباره جنایت های نژادپرستانه اسرائیل افزایش یابد و حمایتها برای کمک در پایان دادن به رژیم سرکوبگر صهیونیستی بیشتر شود.

هدف این فعالیت افزایش سطح آگاهی عمومی درباره تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که طبق قوانین بین المللی آپارتاید جرم است.

فعالیت های این هفته در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا با مشارکت دو سازمان دانشجویان برای عدالت در فلسطین و سازمان صدای یهودیان به منظور صلح برگزار می شود.

دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه ایلینویر در شیکاگو و دانشگاه نیویورک از جمله دانشگاه های شرکت کننده هستند.

در همین حال، سازمان های حامی اسرائیل نیز کمپینی علیه فعالیت های این هفته به راه انداختند که شامل راه اندازی یک شبکه اینترنتی برای رد اتهامات وارد به رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم آپارتاید است.

این پایگاه اینترنتی، مطالبی را فراهم کرده است که به دانشجویان برای مقابله با کمپین هفته آپارتاید در دانشگاه کمک کند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن