اخبارخارجی

یک هنرمند ایرلندی دوگانگی آمریکا را بین جنگ اوکراین و غزه به سخره گرفت

آوای سنت : فعالان شبکه های اجتماعی ویدئویی ازتاگ هیکی،کمدین ایرلندی منتشر کردند که تضاد شدید بین واکنش آمریکا به جنگ اوکراین و واکنش این کشور به جنگ اسرائیل در نوار غزه را نشان می دهد.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت ، او کلام خود را اینگونه تعبیرمی کند ومی گوید:مردی اوکراینی درزمانی که مرددیگری می‌خواست به خانه‌اش نفوذ کنددرحال درخواست کمک از آمریکاست،واشنگتن با ابرازهمبستگی و همدردی عمیق،آمادگی خود را برای ارائه هرنوع سلاح وپولی که بخواهددراختیاراومی‌گذارد وبه او اطمینان می‌دهدکه برای دفع این تجاوز هرکاری لازم باشدانجام خواهد داد.

ازطرف دیگر،مردی فلسطینی می آید وبابت این موضوع که مرددیگری به خانه اش نفوذ کرده،اورا به زورازخانه اش بیرون انداخته ودرآنجا زندانی می کند،درخواست کمک می کند.آمریکا به او می گویدکه اعتراض او یک عمل وحشیانه است که باید محکوم شود،مردفلسطینی تعجب می کند ومی پرسدکه آیا به کلام او درست گوش داده است؟سپس پاسخ این است:بله، ما درکنار مردی هستیم که همه این کارها را با شما انجام داده و از او حمایت می کنیم.

پس ازعملیات طوفان الاقصی که شنبه گذشته توسط مقاومت فلسطین آغاز شد،ایالات متحده به کمک های نظامی به اسرائیل ادامه می دهد.این درحالی است که واشنگتن جنگ اوکراین را از آغاز آن درسال ۲۰۲۲ محکوم کرد وهمواره برضرورت خروج روسیه ازخاک اوکراین تاکید کرده است

اصل خبر را اینجا مشاهده نمایید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن