اخبارداخلی

۱۲ مرکز تخصصی مشاوره رایگان ازدواج در کردستان فعالیت دارند

آوای سنت : معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۱۲ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده دارای مجوز به صورت رایگان در استان به مردم خدمات می‌دهند.

مجید آوج  در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: مشاوره رایگان ازدواج و خانواده در قالب تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مشاوره با محوریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می شود، افزود: مخاطب اصلی این طرح جوانان در آستانه ازدواج، زوجین جوان و خانواده‌های در آستانه طلاق هستند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان ضمن تاکید بر ارائه مشاوره رایگان به افراد کم بضاعت، مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: متقاضیان می‌توانند برای استفاده رایگان از این مشاوره‌ها به ادارات ورزش جوانان شهرستان های تابعه استان و یا به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده‌ مراجعه کنند.

آوج ادامه داد: پرتو بامداد، روزنو، آغاز زندگی و آراد(سنندج)، مراکز مشاوره زانیاری و آرام(سقز)، مراکز مشاوره طلوع آفتاب و انتخاب روشن(قروه)، مرکز مشاوره آشتی(مریوان)، مرکز مشاوره روناک( بانه) و مرکز مشاوره فراسو(بیجار)، ۱۲ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در استان هستند.

وی یادآور شد: در این مراکز، مشاوره‌های قبل از ازدواج و مشاوره خانواده برای هر فرد به صورت حضوری سه جلسه و به صورت خدمات راهنمای تلفنی و اینترنتی و پاسخگویی به مسائل ازدواج و خانواده، یک جلسه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن