اهل سنت ایرانمناطق و پراکندگی

استکبار جهانی از ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب ساکن گلستان ناامید است

آوای سنت : امام جمعه موقت اهل‌سنت شهرستان مرزی مراوه‌تپه با مستحکم‌ دانستن وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب ساکن استان گفت: استکبار جهانی از ایجاد اختلاف در بین اقوام و مذاهب ساکن این استان شمالی ناامید است.

 آخوند ناصرمحمد قزل روز شنبه در آیین جشن بزرگ‌داشت هفته وحدت با شعار پیامبر اعظم(ص) اتحاد ملی و انسجام امت اسلامی در گنبدکاووس افزود: وجود وحدت بین اقوام و مذاهب ساکن در گلستان به برکت تلاش علما و روحانیون بزرگی همچون آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان است.

وی اضافه‌ کرد: استان گلستان نماد و الگوی وحدت واقعی در کشور به شمار می‌رود که در سایه وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی به دست آمده است.

آخوند قزل ادامه داد: وجود وحدت در گلستان سبب شده تا توزیع امکانات و اعتبارات عادلانه بین مناطق أهل سنت و شیعه نشین این استان شده است.

استکبار جهانی

وی همچنین گفت: به برکت وجود وحدت در ایران اسلامی امروز کشور ما از اقتدار و عظمت زیادی در جهان برخوردار شده است.

الیاس هیوه‌چی از فعالان سیاسی و اجتماعی گنبدکاووس هم در در این مراسم با اشاره به هجمه‌های مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی و دشمنان اسلام به ابعاد مختلف زندگی نبی مکرم اسلام(ص)، برلزوم ارائه پاسخ های مستند، فقهی و علمی به این شبهات و هجمه‌ها از سوی علما، روحانیون و نخبگان شیعه و اهل سنت برای اقناع سازی جامعه بالاخص نسل جوان تاکید کرد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن